Retur

 

Hos Twentyfour har du 30 dager returfrist.

Slik gjør du:


Scan QR-koden på etiketten som fulgte med i pakken, eller fyll inn ordrenummer og e-post her:

Registrer retur

Når du har registrert returen vil du få en e-post fra Posten med en QR-kode som du kan vise frem når du ankommer din post i butikk. 

Pakk inn varene godt og ta med QR-koden til nærmeste post i butikk som har Bring/Posten Norge. Der vil du kunne scanne QR-koden og få printet ut en returetikett som klistres utenpå pakken. Du kan også printe etiketten selv og klistre den på pakken, den lå i e-posten du fikk tilsendt fra Posten.
Du vil få en kvittering fra Posten når du leverer inn pakken, ta vare på denne frem til du får beskjed om at returen din er mottatt og ferdig behandlet hos oss. 

Det koster 69kr å benytte returetiketten vår. Denne etiketten har sporing og forsikring på returpakken din. Om du ønsker å sende pakken i retur på annen måte er det helt opp til deg, men du er ansvarlig for pakken inntil vi har mottatt den hos oss. 

Når vi har behandlet din retur (det tar vanligvis 1-3 uker) vil du få en e-post fra oss.
Ved ubetalt faktura vil varen(e) bli slettet fra din faktura.
Om du har betalt din faktura, eller betalt med kort, vil Klarna ta kontakt for tilbakebetaling (dette tar vanligvis 7-14 virkedager etter returen er behandlet).
For å unngå purregebyr på varer du har sendt tilbake må du ta kontakt med Klarna eller logge inn på www.klarna.no. Her kan du i tillegg få oversikt over dine utestående beløp samt betalingsinformasjon. Kunden er selv ansvarlig for eventuelle purregebyr.

 

Vilkår

For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur/angrerett, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Produktet skal ikke ha vært tatt i bruk som dine egne og skal derfor returneres uten lukt, smuss, flekker eller pels fra husdyr. Produkter med lukt/merker anses som brukt og vil ikke kunne godkjennes.

Produktet skal også returneres i original emballasje og med alle merkelapper etc. hengende på. Orginal emballasje kan ikke være ødelagt og gaveesker til ull/undertøy eller på skoesker kan derfor ikke benyttes som sendingsemballasje. Returer må alltid pakkes inn i egen pose/emballasje før de sendes tilbake, slik at original emballasje som hører til produktet ikke blir skadet. Returseddelen skal derfor ikke tapes direkte på original emballasje. Dersom original emballasje mangler, er ødelagt eller tapet på vil varen anses som brukt og vi kan ikke godkjenne returen. 

Boxere/hipstere og badetøy kan ikke returneres. Sports-BHer må være uten deodorantflekker/lukt.

 

Reklamasjon


Les mer om reklamasjon her: Reklamasjoner

-