Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

BETALING

 

Når du betaler for en vare på nettsiden, så skjer dette gjennom Klarna Checkout som er vår digitale kasseløsning.  

 

Med Klarna Checkout kan du betale med:

 

Klarna Faktura med 30 dagers betalingsfrist: Velger du å betale med faktura mottar du faktura på mail når pakken sendes fra oss. Faktura forfaller i løpet av 30 dager.

 

Klarna Delbetaling eller konto: Ligger som et eget valg i kassen. Faktura sendes til samme mailadresse som er lagt inn med bestillingen.Man må være fylt 18 år for å handle med Klarna faktura/delbetaling.

 

Kortbetaling: Benytter man kredittkort eller debetkort ved betaling, trekkes kjøpssummen på kortet samme dag som bestillingen blir gjort.

 

Vipps: Du kan også velge Vipps når du kommer til kassen

 

 

Noe du kanskje lurer på: 

 

Må jeg oppgi mitt personnummer i kassen?
Du trenger kun å oppgi ditt personnummer hvis du velger å betale med faktura- eller delbetaling. Ved betaling med VISA eller kredittkort trenger du ikke å oppgi personnummer.

 

Har orderen min gått gjennom?
Ordrebekreftelse sendes på epost til deg så snart ordren har gått gjennom. Om du har registrert feil epostadresse eller ikke mottar epost kan du kontakte kundeservice på telefon, chat eller mail.

 

Kjøpet gikk ikke gjennom, men det har blitt gjort en reservasjon likevel?
Ved teknisk feil kan det skje en reservering på din bankkonto selv om ordren ikke har gått gjennom. Beløpet er da ikke trukket, bare reservert, og det frigis igjen i løpet av få dager.

 

Hvorfor går ikke kjøpet mitt gjennom?
Hvis ditt kjøp ikke godkjennes når du velger å betale med faktura, kan det skyldes flere ting:

  • Du er under 18 år
  • Adressen du oppga er ikke din folkeregistrerte adresse
  • Du har oppgitt feil personnummer
  • Du har nådd din maksimale kredittgrense
  • Ønsker du mer informasjon? Kontakt Klarna direkte her: www.klarna.no/kundeservice

 

< Tilbake