Kundesenter


Angrerett og retur

  1. Jeg vil benytte meg av angreretten

  2. Jeg vil bytte et produkt

  3. Jeg vil reklamere på et produkt


 

Jeg vil benytte meg av ANGRERETTEN

Dersom produktet ikke tilfredsstiller dine forventninger har du 14 dagers ubetinget angrerett. Produktet kan ikke være brukt og må returneres  i samme stand som da du mottok den, komplett med emballasje og hang tag hengende på (ikke klippet av) . Gaveesker/poser til for eksempel bambusundertøy kan ikke være ødelagt (ikke tape noe direkte på denne).  Det er ikke retur på undertøy.

 

Slik går du frem:

  1. Trykk her for å opprette en retur

  2. Trykk «Søk»

  3. Finn riktig ordre i listen og trykk «Returner»

  4. Velg varen(e) du ønsker å returnere

  5. Velg «Angrerett – Heving av kjøp» som årsak

  6. Trykk «Send retursøknad». Returseddelen blir sendt på egen mail samtidig som du får leveringsbekreftelsen – sjekk søppelposten om du ikke har mottatt den i din innboks

    Skriv den ut og fest den på pakken så kan du levere pakken ved nærmeste Post i Butikk.

 

Totalbeløpet fratrukket 59,- for retursendingen tilbakebetales automatisk til konto/kort som ble brukt ved kjøp i løpet av 14 dager fra varen er mottatt hos oss.

 

Jeg vil BYTTE et produkt

 

Det kan noen ganger være vanskelig å finne riktig størrelse på varer du kjøper på nett. Derfor gir vi deg muligheten til å bytte varen gratis. Produktet kan ikke være brukt og må returneres  i samme stand som da du mottok den, komplett med emballasje og hang tag hengende på (ikke klippet av) . Gaveesker/poser til for eksempel bambusundertøy kan ikke være ødelagt (ikke tape noe direkte på denne).  Det er ikke retur på undertøy. Du kan kun bytte i det samme produktet i en annen størrelse/farge.

 

Slik går du frem:

  1. Trykk her for å opprette en retur

  2. Trykk «Søk»

  3. Finn riktig ordre i listen og trykk «Returner»

  4. Velg varen(e) du ønsker å bytte

  5. Velg «Bytte vare» som årsak og skriv hvilken størrelse/farger du ønsker i feltet under

  6. Trykk «Send retursøknad». Returseddelen blir sendt på egen mail samtidig som du får leveringsbekreftelsen – sjekk søppelposten om du ikke har mottatt den i din innboks

    Skriv den ut og fest den på pakken så kan du levere pakken ved nærmeste Post i Butikk.

 

Det nye produktet sendes fra oss etter vi har mottatt returen. Dersom det haster å motta det nye produktet anbefaler vi deg å benytte angreretten (se over) og samtidig lage en ny bestilling. Merk da retursøknadet din med BYTTE og ordrenummer på ny ordre så får du ingen returgebyr. 

 

Jeg vil REKLAMERE på et produkt

 

Dersom du mener det er en feil på produktet så kan du melde dette inn på vår nettside.

 

Slik går du frem:

  1. Trykk her for å opprette en retur

  2. Trykk «Søk»

  3. Finn riktig ordre i listen og trykk «Returner»

  4. Velg varen(e) du ønsker å returnere

  5. Velg «Reklamasjon» som årsak og skriv om du vil ha pengene igjen eller et nytt produkt tilsendt.

  6. Trykk «Send retursøknad». Returseddelen blir sendt på egen mail samtidig som du får leveringsbekreftelsen – sjekk søppelposten om du ikke har mottatt den i din innboks

    Skriv den ut og fest den på pakken så kan du levere pakken ved nærmeste Post i Butikk.

 

VILKÅR FOR TILBAKEBETALING

For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur/angrerett, skal varen sendes  tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si i originalemballasje, med alle merkelapper hengende på, uten lukt eller merker.

Dersom originalemballasjen er ødelagt vil varen anses som brukt. Vær derfor oppmerksom på at dersom du teiper og ødelegger en gaveposer i returforsendelsen, kan ikke varen selges videre og går under brukte varer.

Dersom du returnerer en brukt vare, vurderer vi varens verdireduksjon, og tilbakebetaler varens brukte verdi. En vare uten originalemballasje, merkelapper eller med lukt/merker vil anses som brukt og hele beløpet vil ikke være kvalifisert for tilbakebetaling.

 

‹ Tilbake

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.