Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Ofte stilte spørsmål:

 

RETUR

Jeg skal returnere en vare, hva gjør jeg? 

Slik går du frem:

  1. Trykk her for å opprette en retur

  2. Trykk «Søk»

  3. Finn riktig ordre i listen og trykk «Returner»

  4. Velg varen(e) du ønsker å returnere

  5. Velg «Angrerett – Heving av kjøp» som årsak

  6. Trykk «Send retursøknad». Returseddelen ble sendt på egen mail samtidig som du fikk leveringsbekreftelsen – sjekk søppelposten om du ikke har mottatt den i din innboks

    Skriv den ut og fest den på pakken så kan du levere pakken ved nærmeste Post i Butikk.

Les mer...Vis mindre...

Jeg finner ikke returetiketten på mail.

Returetiketten ble sendt på egen mail samtidig som du fikk leveringsbekreftelsen – sjekk søppelposten om du ikke har mottatt den i din innboks, søk opp avsender Norwegian Concept

 

 

Les mer...Vis mindre...

Har mottatt returseddel i fra Norwegian Concept, hva gjelder dette?

Norwegian Concept er selskapet som eier (Twentyfour/Gullkorn Design). Dette er returseddelen du skal bruke hvis du skal returnere varer tilbake igjen til oss.

 

Les mer...Vis mindre...

Jeg har ikke skriver til å printe ut returetiketten

Har du ikke printer kan du gå inn på: https://my.postnord.no/privat/return oppgi returkode: 24 Retur, fyll ut skjemaet. HUSK å oppgi ordrenummeret/returnr, levere pakken til de postkontorene som blir oppgitt av PostNord.

 

Les mer...Vis mindre...

Har dere motatt returen min? 

Det tar ca 2-3 uker fra vi mottar pakken på lager til din retur blir ferdig behandlet. Du får returbekreftelse på mail så snart pakken er behandlet på returlager.

 

Les mer...Vis mindre...

Koster det noe å gjøre en retur? 

Returen blir gratis hvis du legger inn en ny bestilling og legger det nye ordrenr inn i kommentarfeltet i returskjema som du oppretter ved retur/bytte. 

Skal du heve kjøpet koster returen 59,-

Les mer...Vis mindre...

Får jeg ny faktura på den nye beløpet hvis jeg returnerer noe? 

Nei, du vil ikke få tilsendt ny faktura ved bytte da vi kun bytter i samme vare på farge og størrelse.

Psst..! Husk at du selv kan flytte fram forfallsdato på fakturaen din dersom det trengs hos Klarna. 

Les mer...Vis mindre...

Kan jeg returnere en salgsvare? 

Ja, selvfølgelig så lenge den er handlet direkte på vår nettside og det er innenfor angrefristen. 

Les mer...Vis mindre...

Kan jeg sende noe tilbake som ikke er handlet på deres nettside?

Nei, dessverre den må være handlet direkte hos oss for å kunne sende den i retur til oss.

Har du fått den i gave så må du høre med dem som har gitt deg gaven hvor den er handlet slik at du får tatt det med butikken hvor den er handlet.

Les mer...Vis mindre...

KJØP

Hvor er ordren min? 

På Min Side kan du spore pakken din

 

 

Les mer...Vis mindre...

Jeg vil opprette en konto, men e-post adressen er allerede opptatt? 

Dette er avhengig av om du allerede har en kundekonto hos oss. Klikk på "Logg inn", og så "Glemt passord". Der kan du så fylle ut e-postadressen du forsøkte å registrere deg med, så sender vi deg en lenke som du kan bruke til å oppdatere ditt passord.

Les mer...Vis mindre...

Jeg har glemt passordet mitt? 

Klikk på "Logg inn", og så "Glemt passord". Fyll dermed ut din registrerte e-post, så sender vi deg en lenke som du bruker for å skifte passord. Sjekk mapper som søppelpost, uønsket e.l om du ikke får den i din innboks.

Les mer...Vis mindre...

Jeg ønsker ikke ordren jeg har bestilt kan jeg avbestille ordren?

Du kan selv slette en ordre du har lagt inn hvis de ligger som åpen.

Du må da logge deg inn på nettsiden twentyfour.no med brukernavn og passord – gå til kundesenter -«min side» - ordrehistorikk, trykk så søk på ordrestatus. Her finner du ordre det gjelder ligger den som åpen kan du slette bestillingen.

Beløpet blir tilbakeført i løp av kort tid.

 

Hvis den ikke ligger som åpen kan du ta kontakt med oss på support@norwegianconcept.no eller ringe oss på tlf +47 93 07 20 07  Mandag - fredag, 09.00 - 15.00 så kan det være at vi kan klare å stoppe den hvis den ikke er ferdig plukket og ligger klar for sending.

Les mer...Vis mindre...

Kan jeg endre eller fjerne min ordre? 

Du har ikke muligheten til å selv endre din ordre etter at du har bekreftet den. Derimot kan vår kundeservice kansellere ordren eller fjerne varer så lenge den ikke har rukket å bli behandlet på lageret.

Du kan slette din ordre hvis du logger inn på min side, så lenge den står som åpen vil den kunne slettes. Beløpet vil bli tilbakeført innen ca 1-3 dager.

Kontakt oss her så hjelper vi deg. Vennligst legg merke til at vi gjør vårt beste for å sende alle ordre så raskt som mulig. Dette betyr at vi ikke alltid kan hjelpe deg med å fjerne eller gjøre endringer på ordre, selv om du skriver til oss rett etter bestilling

Les mer...Vis mindre...

Hvor finner jeg rabattkodene deres? 

Ved å følge oss på sosiale medier er du alltid først ute med å få våre rabatter og tilbud. Ønsker du å få tilsendt siste nytt og ekstra tilbud før alle andre? Hvis jeg var deg ville jeg abonnert på vårt nyhetsbrev for å ikke gå glipp av noen av våre tilbud.

Les mer...Vis mindre...

BETALING

Jeg har returnert mine varer, hva skal jeg betale? 

Du trenger ikke å betale for varene du har returnert. Hvis det er noe igjen å betale på fakturaen så vil du se oppdateringen inne på appen eller på nettsiden til Klarna Faktura etter vi har behandlet og du har mottatt kreditnota fra oss.

Vi anbefaler at du alltid logger inn hos Klarna og utsetter forfallsdatoen når du gjør en retur. 

 

Har du flere spørsmål? Ta kontakt med Klarna Faktura på 21 01 89 91 Kundeservice | Klarna Norge.

Du kan selv flytte fram din fakturas forfallsdato hos Klarna Faktura ved å logge inn her.

 

Les mer...Vis mindre...

Hvordan får jeg min tilbakebetaling når jeg har betalt med Klarna faktura? 

Så snart vi har mottatt og registrert din retur meddeler vi Klarna Faktura om at de skal starte en tilbakebetaling til deg. Beløpet blir tilbakeført til den konto som ble brukt ved betaling, har du valgt faktura ved kjøpet så vil beløpet blir tilbakeført og Faktura vil da bli oppdatert, normalt tar dette et par dager etter du har mottatt kreditnota fra oss.

Les mer...Vis mindre...

Kjøpet gikk ikke gjennom, men det er blitt gjort en reservering på din bankkonto likevel?

I sjeldne tilfeller kan det likevel skje en reservering på din bankkonto selv om det oppstod en feil ved ordretilfellet. Denne slippes i så fall igjennom i løpet av 1-5 bankdager.

Les mer...Vis mindre...

Når får jeg tilbake pengene for returen? 

Du kan se tilbakebetalingen i nettbanken i løpet av 1-5 virkedager, regnet fra og med dagen du mottok en returbekreftelse fra oss. Tilbakebetalingen gjøres alltid til samme bankkonto som benyttes ved kjøpet.

Det er Klarna Faktura som tilbakefører beløpet.

Les mer...Vis mindre...