Kundesenter


Levering og frakt

HVOR ER PAKKEN MIN?

Normal leveringstid er 2-4 virkedager etter at pakken sendes fra oss. Link til sporing av pakken finnes i mailen du mottar fra oss når pakken sendes fra vårt lager.

Er pakken sendt som småpakke leveres den i postkassen.

 

JEG FÅR BESKJED OM AT PAKKEN MIN ER UTLEVERT?

Når Bring endrer status til "forsøkt utlevert" eller "utlevert" og du ikke har fått pakken i postkassa, er det fordi de av en eller annen grunn ikke fikk levert pakken i postkassa. Ofte er pakken for stor til å få plass. Sporingen stopper der fordi Bring da har som rutine å gi pakken et nytt kollinummer og kjøre den tilbake til sentral. Her blir pakken sortert og kjørt ut på ditt nærmeste postkontor som en vanlig pakke, og du vil motta hentemelding etter en uke.

 

Du kan ta turen til postkontoret og spørre om de kan være så snill å se etter pakken din. Sannsynligvis ligger den der og venter på deg allerede.

 

‹ Tilbake

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.