Om oss

 

GET OUT MORE

 

For at du skal komme deg ut mer. Det er derfor vi finnes.
Vi designer klær og tilbehør som gjør det enklere å komme seg ut – året rundt.
Selv om «ut» bare betyr en tur rundt kvartalet.

Det er trist, men sant: Vi tilbringer 90 % av tiden vår innendørs.
Med et norsk tankesett vet vi at det ikke stemmer – vi trenger flere anledninger til å nyte frisk luft og uteliv. Derfor har vi laget en kolleksjon som gjør det lettere å komme seg ut døra. Som får deg til å føle deg bra – og se bra ut.

GET OUT MORE – det er en hverdagsgreie.

Designet i det The Guardian kalte «sannsynligvis det mest friluftsglade landet i verden» – Norge – ser vi hver dag som en invitasjon til å komme seg ut. Det trenger ikke være mer enn en kaffe med en venn i nabolaget.

For det er nettopp poenget: Å komme seg ut kan handle om fjellturer og fuglekikking, men også om å lufte hunden, følge barna til skolen eller slå av en prat over gjerdet.

Det handler ikke om hvor stort det er – men hvor ofte du gjør det.

 

NORSK DESIGN

 

Alle våre plagg fra Twentyfour er designet og utviklet i Norge, inspirert av den norske livsstilen, naturen og været. Twentyfour kombinerer norske tradisjoner med moderne design, spennende fargekombinasjoner og funksjonell teknologi. Klærne våre passer like godt i fjellet som i byen – og er laget for å brukes, uansett hvor og når.

Hovedkontoret og showroomet ligger i Kristiansand, med et tilleggsshowroom i Oslo og et landsdekkende salgsapparat.
Twentyfour finner du hos over 200 sports- og nettbutikker i hele Norge – og selvfølgelig på twentyfour.no


Twentyfour er eid av Kristiansand-baserte Norwegian Concept AS, som har designet og utviklet sports- fritidsklær – samt barneklær gjennom merket Gullkorn, siden 2006. Norwegian Concept AS har hovedkontor og showroom i Kristiansand, samt et showroom i Oslo. Bedriften er medlem av Etisk Handel Norge og RISE.

Historien startet med familien Mykjåland i Kristiansand, og familien er fortsatt sentrale i store deler av virksomheten – blant annet Tom Erik Mykjåland som er daglig leder. Siden oppstarten i 2006 har Norwegian Concept vokst til å bli 46 ansatte som jobber med design, salg, markedsføring, bærekraft, økonomi, innkjøp og lagerhåndtering. Produktene produseres i hovedsak i Kina.

-